رمز خود را فراموش کرده اید ؟

دزدگیر پارادوکس PARADOX کانادا:

دزدگیر پارادوکس PARADOX کانادا، از خانواده دزدگیر اماکن، محصول کشور کانادا، یکی از بهترین و پر فروش ترین کمپانی های فروش تجهیزات امنیتی و ایمنی ساختمانی، اداری و تجاری می باشد. محصولات کمپانی دزدگیر پارادوکس، شامل دزدگیر منزل، دزدگیر طلا فروشی، دزدگیر مغازه، دزدگیر شرکتی، دزدگیر پاساژ ،دزدگیر بانک، دزدگیر کارخانه،دزدگیر کارگاهی، دزدگیر صرافی و ... در مدل های باسیم، بی سیم، آژیر دار و ... می باشد که با نازل ترین قیمت بازار توسط توان گستر الکترونیک، ارائه می شود. جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید انواع دزدگیر های اعلام سرقت با همکاران ما در واحد فروش از طریق تماس تلفنی و واتس اپ در ارتباط باشید.

تنوع محصولات دزدگیر پارادوکس paradox کانادا:

دزدگیر پارادوکس paradox کانادا یکی از برندهای نامی دنیا در زمینه تجهیزات ایمنی ساختمان ها اعم از ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی می باشد. این کمپانی بیش از 100 محصول متنوع را مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ارائه می دهد. اما به طور کلی محصولات این کمپانی دارای 3 دسته بندی اصلی به شرح زیر می باشد:

  1. دزدگیر پارادوکس SP یا اسپکترا Spectra:
  2. دزدگیر پارادوکس MG سری ماژلان Magellan
  3. دزدگیر پارادوکس سری دیجی پلکس یا EVO

با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را با دسته بندی های سری پارادوکس و مزایا و تفاوت های آن ها آشنا کنیم:

دزدگیر پارادکس SP یا اسپکترا Spectra:

سری دزدگیر پارادوکس اسپکترا SPECTRA، با ویژگی های منحصر به فردی که دارد همیشه نگاه خریداران را به سمت خود جذب کرده است. در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با مزایای قیمت و خرید دزدگیر اسپکترا سری SP آشنا شوید.

  • اولین ویژگی منحصر به فرد، کیفیت بالای محصولات و بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا می باشد که در محصولات دزدگیر پارادوکس مدل اکسپرا به شدت موج می زند.
  • قیمت عالی و مقرون به صرفه محصولات دزدگیر پارادوکس سری SP،به خصوص برای محیط هایی مانند طلافروشی ها، صرافی ها، منازل مسکونی، مغازه ها و ... موجب شد تا این محصول یکی از پرفروش ترین های کمپانی کانادایی پارادوکس باشد.
  • با بهره گیری از دزدگیر پارادوکس مدل اسپکترا، این قابلیت برای شما فراهم می شود تا به جای ریموت کنترل از رمز برای فعال کردن و غیر فعال کردن دزدگیر خود استفاده نمایید.
  • دزدگیر پارادوکس سری SP اسپکترا، قابلیت تجهیز به گیرنده بی سیم (RTX3) می باشد، و شما با بهره مندی از این ویژگی می توانید از قابلیت های بی سیم مانند حسگر های بی سیم، ریموت کنترل و به طور کلی تجهیزات بیسیم استفاده نمایید. لازم به ذکر است بدانید سیستم ضد سرقت اسپکترا این قابلیت را دارد تا به انواع ماژول بی سیم یا باسیم دسترسی داشته باشد.
  • این سری از دزدگیر های اسپکترا مانند جدیدترین سیستم های ضد سرقت، مجهز به برنامه نرم افزاری می باشد و شما می توانید از سناریوهای مختلفی برای دزدگیر(سیستم اعلام سرقت) خود استفاه نمایید و به راحتی برای دزدگیر خود برنامه ریزی کنید.
  • سیستم های اعلام سرقت SP یا اسپکترا، عموما برای استفاده در فروشگاه ها، مغازه ها، منازل مسکونی خریداری می شوند و حدودا تا 32 منطقه را تحت پوشش خود قرار می دهند.
  • نصب و راه اندازی این مدل دزدگیر اماکن نیز یکی از ویژگی های بارز این محصول می باشد، به صورتی که هر پنل اسپکترا SP،می تواند از منوی easy to stay در برنامه خود استفاده کند.

این سری از دزدگیر اماکن پارادوکس قابلیت استفاده از چندین شماره تماس را دارد:

  • 3 شماره تماس برای مرکز مانیتورینگ
  • 5 شماره تماس شخصی
  • 1 شماره برای پیج کردن

از دیگر ویژگی های دزدگیر پارادوکس سری SP  قابلیت پشتیبانی از فرمت های گزارش دهی CID & SIA می باشد.

دزدگیر پارادوکس کانادا سری sp

قیمت و خرید دزدگیر پارادوکس paradox کانادا

دزدگیر پارادوکس Paradox سری MG ماژلان MAGELLAN:

دزدگیر پارادوکس سری ماژلان Magellan، از خانواده دزدگیر پارادوکس paradox کانادا، در قالب دزدگیر اماکن مدل بیسیم، در بازار ایران عرضه شده است. این مدل دزدگیر اماکن، مناسب برای استفاده در محیط های اداری، تجاری و مسکونی می باشد. از مهم ترین مزایای قیمت و خرید دزدگیر پارادوکس سری ماژلان، آژیرهای بی سیم، صفحه کلیدهای بیسیم، و حسگرهای بیسیم می باشد.

مزایای استفاده از دزدگیر ماژلان پارادوکس:

قابلیت کنترل از راه دور: یکی از مهم ترین ویژگی های بارز برای تک تک سیستم های ضد سرقت کنترل از راه دور این سیستم ها می باشد. به عنوان مثال شما در سفری خارج از ایران هستید و قصد دارید دزدگیر محل کار یا منزل خود را تنظیم کرده و یا برنامه ای جدید برای آن اختصاص دهید. با بهره گیری از ویژگی کنترل از راه دور سیستم ضد سرقت پارادوکس سری ماژلان، این امکان برای شما فراهم است.

پشتیبانی از حسگرهای مختلف: مدل ماژلان قابلیت اتصال به حسگرهای نوع بی سیم مختلف را داشته و همچنین قابلیت اتصال به لوازم جانبی مختلفی را دارد.

قدرت پردازشی بالا: انواع دزدگیر اماکن پارادوکس سری ماژلان، نسبت به مدل هایی مانند دزدگیر sp4000 اسپکترا، عملکرد بسیار بهتری دارد و البته از نظر هزینه نیز قیمت های مدل ماژلان کمی بالاتر می باشد.

نظارت لحظه ای: با نصب اپلیکیشن این محصول شما می توانید در هر لحظه و هر مکانی، حتی از راه دور، سیستم و محیط کار و منزل خود را کنترل و مدیریت نمایید.

وجود کی پدهای بیسیم با ویژگی حالت زنده LIVE MODE: با بهره گیری از این قابلیت شما می توانید تصاویر زون ها و موقیعیت سیستم را به صورت زنده دریافت نمایید. شایان ذکر است بدانید این سیستم قابلیت پشتیبانی از 32 زون را دارد. این مدل دزدگیر پارادوکس دارای 3 شماره تماس برای مرکز مانیتورینگ، 5 شماره تماس شخصی و یک شماره پیج است. علاوه بر این، این دزدگیر قابلیت پشتیبانی از فرمت های گزارش دهی SIA & CID را نیز دارد و می تواند تا 256 واقعه را در حافظه خود ذخیره کند.

قیمت و خرید دزدگیر منزل خارجی

دزدگیر پارادوکس سری ماژلان

به طور کلی سیستم های ضد سرقت ماژلان یک انتخاب بی نظیر در حوزه تولیدات انواع دزدگیر اماکن خارجی بوده و یکی از پرفروش ترین سیستم های ضد سرقت در ایران می باشد.

دزدگیر پارادوکس سری ای وی او دیجیپلکس EVO Digiplex

دزدگیر پارادوکس سری دیجیپلکس و دیجیپلکس ای وی او EVO، به عنوان امن ترین سیستم ضد سرقت در جهان و البته ایران می باشد. از این دزدگیر اماکن در بانک ها، مراکز نظامی، ادارات دولتی و البته ساختمان ها و برج های بسیار لوکس و مدرن مسکونی استفاده می شود. از همه مهم تر، نصب دزدگیر و راه اندازی دزدگیر دیجیپلکس بسیار آسان می باشد.

مزایای استفاده از دزدگیر پارادوکس PARADOX:

زندگی شهرنشینی، وجود آسمان خراش ها، شرایط اقتصادی نامطلوب و افزایش جمعیت در این دهه اخیر به خصوص در کلان شهرها، موجب شده تا بیشتر برویم به سراغ استفاده از سیستم های اعلام سرقت یا دزدگیر های اماکن؛ چرا که امنیت ما مهم ترین عامل حیات ماست. اگر قصد خرید انواع دزدگیر برای محیط منزل و محل کار خود را دارید، با ما همراه باشید تا بیشتر با مزایای استفاده از انواع دزدگیرهای ساختمانی آشنا شوید:

افزایش امنیت :

مهم ترین و مهم ترین و مهم ترین مزیت قیمت و خرید انواع دزدگیر اعلام سرقت، افزایش امنیت شما در محیط منزل، کار و امنیت شما در مکان های عمومی جامعه است. در واقع استفاده از سیستم های اعلام سرقت این امکان را برای شما فراهم می سازد تا با آسودگی خاطر یک روز دلنشین را سپری کنید.

پیشگیری از سرقت:

با بهره گیری از دزدگیر پارادوکس paradox کانادا درصد دزدی را در محیط خود به حداقل می رسانید. نصب دزدگیر سیستم اعلام سرقت، موجب می شود تا سارق نتواند به راحتی وارد محیط امن شما شود و همین امر علاوه بر افزایش امنیت برای شما، عمل سرقت از محیط شما را کاهش می دهد.

حفاظت از حیوانات خانگی:

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که پت خانگی دارید، و مدت زیادی از روز را در منزل نیستید، جالب است بدانید سیستم های اعلام سرقت یا دزدگیر منزل، در واقع دارای سنسور های مخصوص تشخیص حیوانات هستند؛ به این صورت که اگر حیوان خانگی شما از محیط منزل خارج شود، دزدگیرهای اماکن به طرق مختلف شما را از عدم حضور آن ها در محیط منزل آگاه می سازند. در واقع با خرید سیستم های اعلام سرقت امنیت محیط منزل شما چندین برابر می کند.

اطلاع کلانتری محل از ورود سارقین:

یکی از بزرگترین قابلیت های سیستم های دزدگیر اماکن، مطلع کردن کلانتری از ورود سارق به محل کار یا منزل شما می باشد. به خصوص، هنگام ورود شخص ناشناس یا سارق به محیط کار یا منزل شما می باشد. به عنوان مثال، اگر سارق به طلا فروشی شما یا کارگاه طلا سازی شما قصد ورود داشته باشد، شما با اتصال دزدگیر طلا فروشی به نزدیک ترین کلانتری، می توانید آن ها را از حضور سارق آگاه سازید.

جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز:

یکی از مهم ترین عواملی که شما را راغب می کند به نصب سیسستم های ضد سرقت، جلوگیری از ورود افراد ناشناس به محیط کاری یا منزل شما می باشد.در واقع این دزدگیرها این قابلیت را دارند تا با ورود فرد ناشناس، آژیر زده و شما را از حضور آن ها در محل کارتان مطلع سازند.

محافظت در برابر آتش:

برخی از سیستم های اعلام سرقت موجود در بازار دارای ویژگی سنسور حریق یا (دتکتور دود بی سیم - دتکتور حرارت بی سیم) می باشد؛ به این صورت که در زمان آتش سوزی یا ایجاد دود و حرارت با به صدا در آمدن آژِیر دزدگیر، می توانید از خسارات زیان بار به شدت جلوگیری کنید.

کنترل از راه دور:

با بهره گیری از دزدگیر اعلام سرقت، این قابلیت برای شما فراهم می شود تا از راه دور بتوانید محل مورد نظر خود را کنترل نمایید. چرا که تمامی دزدگیر های اماکن از جمله دزدگیر پارادوکس، دارای نرم افزاری هستند که شما با بهره گیری از آن نرم افزار میتوانید با نصب بر روی تلفن همراه خود از هر جای دنیا به راحتی مکان مورد نظر خود را کنترل کنید.

تحت پوشش قرار گرفتن بیمه:

یکی از شروط بیمه کردن محل کار یا محیط مسکونی و تجاری شما، برای شرکت بیمه، این است که شما حتما باید از دزدگیر (سیستم ضد سرقت) استفاده نمایید.

آرامش ذهنی:

با توجه شرایط بد اقتصادی و افزایش دزدی ها، نصب دزدگیرهای ضد سرقت، موجب افزایش آرامش ذهنی شما برای حفظ امنیت بیشتر می شود.

کاربرد اصلی دزدگیر پارادوکس PARADOX کانادا:

شرکت دزدگیر پارادوکس PARADOX کانادا یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دزدگیر اماکن در دنیا است. این شرکت سالیان سال است که به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های دزدگیر اماکن یا همان سیستم‌های اعلام سرقت و کنترل تردد در دنیا توسط انجمن‌ها و مجلات و نیز اتحادیه‌های سیستم‌های حفاظتی و امنیتی معرفی می‌گردد، مجموعه توان گستر الکترونیک نماینده رسمی دزدگیر پارادوکس PARADOX کانادا در ایران باسابقه طولانی و درخشان (نماینده رسمی از سال 2010 تا امروز) عهده‌دار خدمات این شرکت است. دزدگیر اماکن پارادوکس PARADOX در سال 1980 میلادی شروع به کارکرد و در همان ابتدا سرمایه‌گذاری عظیمی را روی بخش تحقیقات و توسعه خود انجام داد. این سیاست باعث شد تا شرکت پارادوکس بتواند در سال 1989 با تولید حسگرهای حرکتی (Motion Sensor) که در بازار ایران با نام چشمی های حرکتی و یا (Passive Infrared ) PIR معروف هستند انقلابی در صنعت حفاظتی دنیا ایجاد کند. این شرکت محصولات خود را در 3 سری Digiplex EVO , سری ماژلان MAGELLAN , سری اسپکترا SPECTRA تولید می‌کند.

گارانتی دزدگیر اماکن پارادوکس:

محصولات کمپانی پارادوکس، محصول کشور کانادا، در بیشتر از 100 کشور دنیا، دارای نمایندگی معتبر می باشد. جالب است بدانید در ایران، در صرافی ها و طلافروشی ها، باید تنها از دزدگیر پارادوکس به عنوان دزدگیر طلا فروشی استفاده نمایید؛ چرا که تنها این دزدگیر اماکن، در ایران جهت استفاده در طلا فروشی اعتبار دارد و این اعتبار نشان از امنیت و طراحی بسیار دقیق و منحصر به فرد این مدل سیستم اعلام سرقت می باشد.

دزدگیر پارادوکس همان طور که در بالا اشاره داشتیم، دارای گارانتی48 ماهه و  و خدمات پس از فروش بسیار معتبری می باشد.

خرید دزدگیر اماکن از توان گستر الکترونیک:

شرکت توان گستر الکترونیک، با بیش از چندین سال سابقه درخشان در خصوص واردات و فروش لوازم و تجهیزات امنیتی ساختمانی، تمامی محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر با ارزان ترین قیمت بازار ارائه می دهد. جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دزدگیر اماکن، قیمت و خرید دزدگیر اسپکترا، قیمت و خرید انواع باتری قابل شارژ UPC، قیمت و خرید دوربین مداربسته، قیمت و خرید سیستم های اعلام حریق و ... با همکاران ما در واحد فروش از طریق تماس تلفنی و واتس اپ در ارتباط باشید.

بالا
× با ما در واتساپ در ارتباط باشید